En sak annorlunda

Hej!

Igår var jag på en helt fantastisk föreläsning. Den handlade om att förändra sitt liv eller snarare få ett rikare liv. Eftersom jag igår väntade besked på om jag skulle bli uppsagd pga arbetsbrist, blev jag väldigt inspirerad och tänkte att detta kan bli min chans att göra något jag verkligen är intresserad av. Idag fick jag besked att jag får stanna på mitt jobb men det ska inte hindra mig från att ändå uppfylla mina drömmar. Så nu har jag startat denna bröllopsblogg. Jag har ingen aning om hur man gör men sakta men säkert ska jag nog komma på det. Jag hoppas denna sida ska bli en hjälp och inspiration för alla er blivande brudpar därute. Ni har en fantastisk resa framför er, ibland lite stressig och kanske dyr, men ack så underbar!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0